Salg og markedsføringstiltak vil være mer vellykket hvis man har en kundesentrisk tilnærming til sine kunder. En kundesentrisk salgsstrategi handler om å ha kunden i fokus og gå bort i fra tradisjonelt salg hvor fokus er på produkt, tjenester og pris - ikke kundeverdi. Det handler om å styrke sine kunder ved å gi dine kunder en visjon om at man sammen med kunden skal oppnå et mål, løse et problem og tilfredsstille et eller flere behov.

Vi har utviklet og forenklet metoder og prosesser som har beviselig effekt og som tilpasses hver enkelt kunde innenfor følgende områder:

  • Kundeservice
  • TM salg
  • Account Management
  • Stategisk Salg
  • Løsningssalg
  • Key Account Management (KAM)         

 

Vi tilbyr følgende tjenester:

 

Kundennsikt og forankring 

  • Forankring med salgsorganisasjonen og ledelsen for å sikre optimal fremdrift av programmet.
  • Medarbeidersamtaler og undersøkelser.

     Kundesentrisk salg 

  • Salg og kundedialog
  • Salgsprosess
  • Verdiforslag og historier

Kundeinnsikt og kundeplaner

  • Verdier
  • Bransje behov
  • Kundereise

Måling, evaluering og sluttrapport

  • Evaluering og måling av kompetanse og salgsferdigheter på individ og teamnivvå.
  • Sluttrapport av funn, konklusjon og videre anbefalinger.

 

Etter å ha gjennomgått vårt utviklingsprogram garanterer vi at dine selgere og ledere får økt motivasjon og kompetanse slik at de forbedrer sine salgsresultater. Vår målsetting er at vi sammen skal utvikle ferdighetene for selgere og ledere og dermed lykkes med varig endring og sikre langsiktig salgsvekst for din salgsorganisasjon.

Vi tror på å investere i menneskene, gjør du?

 

 

Ser frem i mot en hyggelig introduksjon.